Birmingham, Sheffield

Masodik alkalommal voltam most szombaton Birmingham-ben. Kivalo stabbal, egy forgalmas setaloutcan megallva, szorolapoztunk, es beszelgettunk az emberekkel. Voltak, akik nagyon kedvesen meghallgattak bennunket, es erdeklodtek, es persze olyanok is, akik tovabbmentek. A varos egy nagy kavargo szines embertomeg, mindenfele alakkal, abszolut megkulonboztetheto naciokkal, embertipusokkal. Vannak az alacsony kis azsiaiak, akik csapatokban mozogva fenykepeztetik magukat, meg a nagydarab torok, afgan muzulmanok, hosszu pizsamaban, nagy csapat gyerekkel, feleseggel a nyomukban, akik mindig nagyon morcosan neznek. mindenkire, es mindenre. Az egyik megallt elottem, es hangosan utasitott, hogy "menjek innen". En meg a szemebe nezve csak annyit kerdeztem, hogy "Miert?" Ez a keresztkerdes teljesen felorolhette a logikai megoldo kepesseget, mert nem nagyon jutott szohoz... Aztan neztunk meg egy par masodpercig farkasszemet, en le-le pillantottam az allcsucsara, es a biztonsag kedveert bekeszitettem a jobb oklomet... de aztan egyszer csak puffogva tovabbindult, majd valamit a sajat nyelven motyogva felem kopott, en meg szinten a sajat nyelvemen valaszoltam, persze mosolyogva..... (hogy mit mondtam, azt most nem reszleteznem.) :-D Ez volt amugy az egyetlen eset ami "kicsit rizikos" volt, es el kell mondani, mindemellett, hogy altalaban nagyon kedvesek az emberek.
A csapat egy resze egy profi kameraval, es puskamikrofonnal felszerelve interjukat keszitett az utca emberevel, ami nagyon nepszerunek bizonyult. kivulrol nezve mellesleg akarmelyik zenei csatorna stabja lehetett volna. a riportereink arrol kerdeztek, hogy milyen birmingham, mi a velemenyuk az utcai predikatorokrol, egyatalan a vallasrol, Istenrol. Nagyreszt a tinedzserek adtak interjut, es csapatokban varva, nevetgelve lokdostek egymast a kamerak ele. A Nap vegen, parezer szorolap kiosztasa utan vidaman indultunk haza.

vasarnap reggel a gyuli kezdes elott nekunk mar 2 oraval korabban ott kell lenni, tehat 9-re. Es az esti alkalom utan meg maradni kell, kb. 2 orat. ez gyakorlatilag egy teljes napi szolgalat, mindefele munkaval. En most vasarnap a keveropult mellett dolgoztam, es a "produkcio menedzsment" utasitasait adtam tovabb Aronnak, aki a potmetereken zsonglorkodott. "sok a visszhang", vagy "tekerjetek lejjebb x-y hangjat" vagy "keszuljetek, a kovetkezo dalt rogzitjuk"
A delutani alkalom razosabb volt, mert a szinpadon elment valakinek a monitor-ladaja, es a menedzsment allandoan nekunk dobta a problemat, mikozben ez a monitorkeveres dolga. Aztan persze megoldodott, de a nyelvi nehezsegeim miatt nehez volt atragnunk magunkat ezen a probleman. Valoszinuleg kicsit kesobb ujra megprobalom majd, de egy idore lehet hogy pihentetem. Azert tapasztalatnak nem volt rossz.
A ket alkalom kozott meg haza tudtam ugrani, es pont elcsiptem Adelkamat, es sikerult skypeon beszelni. Nagyon buszke vagyok ra, mert most ment le debrecenbe egy hetre a Toth Arpad gimnaziumba tanitani. Remelem hamarosan meglesz a diplomaja is...
Mostanra ennyi, mar varom a 26.-at!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái