rövid bejegyzés

Esterházy Péter előadását hallgattam. Adél ajánlotta, hát megnéztem, meghallgattam. A szavak erejéről beszél. Legalább is én így értem. Merthogy meghagyja a szabadságot, hogy úgy értsem ahogy akarom. " A jó mondat önmagában még semmi, illetve úgy minden, hogy alig valami."-mondta. -Hmm-mondtam Én... Tehát önmagában a szavak, jól összerakva, még nem alkotnak jó mondatot. A jó mondatok, mindig az aktuális környezetben válnak jó mondattá.
És tegnap jött az Evangélium. Az aktuális mondataival. És arról beszélt, hogy mikor ha nem most, és ki, ha nem te?!?!?! És akkor rájöttem, hogy ebben van az erő. Az embereknek, az aktuális környezetben, aktuális, jó mondatok kellenek. Nem mézédesen, cirádásan megalkotott kánaáni szavak összessége, valami fennkölt zsoltáros-zsolozsmás, szenvedő-szűzmária-arcú, világfájdalom... Hanem talán jókedvű, felemelő, előremutató, ami akarja, és engedi, hogy szintet lépj. Nekem ez az Evangéium, az örömüzenet, a jó hír. én így olvasom. valaki meg máshogy.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái