1 hónap ami belefér, és ami nem.

Adéllal elhatároztuk, hogy nyárra kicsit feljavítjuk a kis lakásunkat. Kifestünk, veszünk egy ágyat, képeket teszünk a falakra, ilyesmi. Izzásig pörgetett IKEA katalógusok, tervezgetés, számolgatás. Sok minden mellett ez került be leginkább a prioritásaink közzé. Együtt lenni, közösen tervezni, előre látni. Az elmúlt 1.5 év nagyon sok mindenre megtanított. Ha mindent egybe kellene vetnem, és azt egy szóba sűrítenem, akkor az a "tudatosság" lenne. Megtanultam tudatosan gondolkodni. Nyilván sok mindenki túl van már ezen, és nekem kellett csak ez a tanulópálya, de rájöttem, hogy hihhhhetetlenül megkönnyíti az életemet már csak az a dolog, hogy odafigyelek arra, hogy mikor, kivel, és hogyan osztom meg az értékeimet, és az időmet, az energiáimat. Régebben sokszor fölösleges köröket futottam, olyan harcokat vettem fel, amik nem az enyémek. Na ez már nincs így. Ennek a része a lakás projekt is. Odafigyelni arra, hogy mikor, hova tesszük a pénzünket, és mit valósítunk meg belőle.

Krav-Maga:  Újra járok edzeni. Nagyon sokat jelent, hogy újra mozoghatok. Az erőnléti részekbe elég nehéz visszaszokni, mert nagyon leeresztettem az utóbbi hónapokban. :-) Na de csinálni kell, ahogy az edzőm Balázs szokta mondani: Mindegy, csak fájjon!

Gyülekezet: Verőce Baptista Gyülekezet: Nagyon izgalmas időszakát éli a gyülekezet, új tervek, irányok, amihez mint külső "szakértő" kértek meg hogy segítsek, ahol tudok. Azért már most elmondhatom, hogy nem fogok tudni megmaradni külsősnek. :-D

Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány:  Munkahely, de még inkább életstílus, család, második otthon. :-) Az első héten már egy nagyon izgalmas feladatot kaptam, szerveztem, tárgyaltam, érdek-képviseltem egy család ügyében, akik nagy bajban voltak. Mostanra annyit tudok mondani, hogy biztonságban vannak, ami jelen esetben a legnagyobb sikerélmény. Most a feladatom az, hogy Szenczy Sándor mellett legyek. Hogy ez mit jelenet? Utazunk, tárgyalunk, munkamegbeszélésről munkavacsorára járunk. Minden pillanatát élvezem!!!!  És emögött ott van az irodai csapat, akik hihhetetlen profin szerveznek, telefonálnak, intézkednek.


Hát ennyi most az új év új dolgairól, remélem még néha ide klikkeltek, és olvassátok a blogot!!!

páááááá



A Köztársasági Elnöki Hivatalban, ahogy ő kérte: Katikával.


Megjegyzések

  1. Hát persze hogy olvasunk, mármint amikor irsz :P Örülök, hogy megosztod a gondotaidat... áldjon az Úr titeket. ÜDv Adélnak is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái