Hillsong London Budapest Connect 2.0 Revbal 2.0



Van ez a blog-dolog. Írogatom a virtuális asztalfióknak, néha magamnak, néha annak, aki olvassa, esetleg idetéved, netán ideirányítják. Van, hogy hónapok telnek el egyetlen karakter bepötyögése nélkül. Néha beleunok, aztán fellelkesedek. Aztán visszaolvasok pár bejegyzést, és legszívesebben kidobnám az egészet.  Sokat töprengtem, hogy mik azok a "message in a bottle"-ok, amiket kidobálok a tengerbe. Mert mostanában amúgy jönnek visszajelzések. "A magát kereső embert olvasom a soraid közt" mondta ma "Z" kolléganőm reggel. Megtisztel. "Néha mondjuk elművészkeded" írja "D" ügynök. :-) A lényeg változatlan, bárki is nyitja ki a palackot, valahogy engem talál benne. És az "engem", nem mindegy hogy kicsoda. 

Na de most térjünk rá a lényegre. 

Aki közelebbről ismer, tudja, az elmúlt két évem sok szempontból pokoljárás volt. Egy elvesztett házasság, egy elvesztett hit, és egy majdnem elvesztett élet után a maradék élettől megkeseredve eleget tettem egy meghívásnak, és elmentem egy gyülekezeti alkalomra. A részletekről itt: http://revbal.blogspot.hu/2012/05/london-hillsong-budapest-connect.html
Egy év telt el azóta, és még egy kicsi. Az életem gyökerestül változott meg. Azt mondhatom, tanultam a hibáimból, és legfőképpen rájöttem: érdemesebb szembenézni most velük, mint megvárni, hogy sírba tegyenek idő előtt. A kegyelem botránya mellbe vágott megint. Oda tett, ahol lennem kell. Az a személy, aki az életem sarokköve lett, szépen lassan átalakította a gondolkodásomat, az értékrendemet. Mindeközben józanabb, és óvatosabb is lettem. És bátrabb is ugyanakkor. Ezt a változást segítette elő a gyülekezetem. Olyan emberek vesznek körül, akik meghatározóvá lettek az életemben. Tegnap végignéztünk egy 40 perces anyagot, egy videót a gyülekezet jövőbeli terveiről. Nos, a Hillsong jövőbeli tervei között pont olyan emberek szerepelnek, mint amilyen én voltam. Megtört életek. Nem akarom ragozni. A Hillsong London Budapest Connect létrehozta Revbal 2.0-t. Egészen pontosan: Jézus Krisztus létrehozta Revbal 2.0-t. Aki most nagyon boldog. 

Megjegyzések

  1. Nahát, erre jó volt rátalálni! Talán egyszer Sheffieldben találkoztunk, amúgy meg mint Révész úgyis tudod hogy keresztény körökben tudjuk, tudják hogy ki, vagy kinek a kije vagy:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peeersze hogy emlékszem! :-) A Hope City Church nagy hatással volt az életemre, sokat tanultam ott. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái