huszonharmadik


Dávid Zsoltára



Istenem, pásztorom!
Nincs semmire szükségem, mindenem megvan.
Bőséges, gazadag földbe ültettél,
friss víz vesz körül, ami soha nem apad ki.

Amikor a te igazságod szól,
mintha friss levegőt vennék, olyan az.
Mindig a helyes irányba állít, 
pont, amerre mennem kell. 
    
Akkor is, ha az utaim nehéz, reménytelen helyeken is vezetnek, 
mint a halál völgye
Nem félek,
ha látom, ahogy mellettem vagy.

Bizalmad pásztorbotja
biztonságban tart engem.
Hatfogásos vacsorát tálalsz elém
és még arra is van gondod, hogy az ellenségeim ezt lássák.

Elkapod a fejem, ha lecsuklana,
ilyenkor az áldásaiddal itatsz meg.
A te gyönyörűségeid és szereteted üldöz engem, 
minden egyes nap.

Végre hazaértem a Te házadba, 
és innentő kezdve itt akarok maradni
életem hátralevő részében.

(Message verzió)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái