reges regen, egy tavoli galaxisban...

Voila, megujult a blogfelulet. Szerintem jo valasztas volt a kek szin. Velemenyeket nem varok, es nem is fogadok el. :-) de mas is tortent, mint hogy atkattintgattam egy ket beallitast a interneten.
A tavoli mult (kb. 2 het): megjartam Magyar anyafoldemet, talalkoztam, beszelgettem, kozosen tervezgettunk Adelommal, Sanyival, Lalaval, hogy csak a top 3-at emlitsem. :-) Talan sokatoknak meg az az kep el belolem, hogy Balazs Angliaban, valoszinuleg ott is marad, ha nem elete vegeig is, de minimum orokre. Nos nem, nem orokre, csak meg egy par honapig. A dolgok ugyanis zajlanak, tortennek, formalodnak. Neha recsegve ropogva, neha alomkonnyen. Most bar recsegtek ropogtak, de vegul is kiformalodtak. Michelangelo David-szobra sem simogatas altal lett olyan amilyen. Adelka hosszu vajudas utan leallamvizsgazott, irodalom-magyarbol, es tanari szakbol is 5-ost kapott. cset-orom, sms-gratulacio, majd egy nagy oleles a repteren, vegre eloben. Nem is tudom, mikor lattam ilyen felszabadultnak utoljara. Aztan azota elkezdett beillesztkedni az uj munkahelyere, egy bank biztonsagi IT munkajat fogja csinalni. Ez azt jelenti, hogy O otthon maradt. Persze ez megint egy kicsit nehez, de mint ahogy eddig is, most is tul leszunk rajta. Remelem. Aztan a tovabbi tervek, hogy irany haza. Nem honvagyam van, hanem valami mas... Haza. Ez jar a fejemben. Ujat epiteni, a regi romokon, vagy uj alapokon.... Na most nem akarok omlengos lenni, meg minden, de tenyleg, komolyan van miert hazamennem, nekem keremszepen kuldetesem van!!!!
A kozelmult tortenesei:
Az elmult par napban, szinte minden fontos baratommal beszelhettem. Komoly, mely dolgokrol, valakivel cseten, valakivel eloben. Nem konnyu helyzetekkel vagyunk mostanaban korbeveve nehanyan. Komoly vesztesegekkel, tamadasokkal, hitprobalo utesekkel. Sokan, sokfelekeppen reagalnak. Valaki duhos, valaki elfaradt, fasult, valaki torne-zuzna... mint ahogy en is sokszor belegondoltam, hogy talan most mindent fel kellene boritani, hagyni mindent, es nem kuzdeni, nem csinalni, nem akarni semmit. Es akkor jon a megvalto beke lila kodje. Csakhogy a nemtevesnek is megvannak a kovetkezmenyei, nem is kicsik. Aztan most, hogy harminchoz kozel rajottem, hogy az elet torka nem habos, komolyan szamot kell vetnem multat es jovendot... ujra meg ujra.
Szoval BARATAIM: a kozos jovo erdekeben magamat is felszolitva mondom; hogy fel a fejjel, es elore!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Politikailag Korrekt

GÁZÓRA

Életünk otthagyott létrái